Anul nou a venit cu... un NOU Ionutz La Patrat


Din moment ce am trecut intr-un nou an, am decis ca ar fi nevoie sa schimbam aspectul site-ului asa ca am trecut la un nou Ionutz La Patrat mai intuitiv, mai prietenos cu utilizatorul si mai estetic.
Daca ma intrebati pe mine era nevoie de o schimbare deoarece vechiul site arata cam... invechit, pe scurt nu arata cum imi doream. Site-ul nou are multe lucruri noi printre care se numara:

·        bara in partea de sus cu paginile de pe site si o caseta de cautare;
·        Un nou mod de afisare al postarilor, al widget-urilor;
·        Noi teme, noi fonturi.

Acestea sunt doar cateva dintre noile aspecte ale site-ului care il scot in evidenta, pe celelate va lasam sa le descoperiti singuri...
La sfarsit am o intrebare pentru voi: Va place cum arata noul Ionutz La Patrat?